Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Member alexFemale/Gibraltar Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Premium Membership
Statistics 8 Deviations 29 Comments 3,456 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

deviantID

girl-eats-boy
alex
Gibraltar
Current Residence: Gibraltar
Favourite genre of music: rock, emo, metal, punk
Favourite photographer: Diane Arbus and Ellen Von Unwerth
Operating System: Windows XP
MP3 player of choice: windows media player
Favourite cartoon character: Homer "The Simpsons", Mandy "The Grim Adventures...", Emily "Corpse Bride&a
Interests
W. H O . W A S. T H E. L A S T. P E R S O N. T H A T.

1. You hung out with?
zera and pat last night

2. Rode in a car with?
mother dearest

3. Went to the movies with?
whole group of friends

4. You went to the mall with?
yes...the mall... in gibraltar..

6. You talked on the phone?
um... who needs phones when there's the internet

7. Made you laugh?
zera or pat last night

W O U L D . Y O U . R A T H E R?

1. Pierce your nose or tongue?
nose

2. Be serious or be funny?
funny although serious is called for sometimes

3. Drink whole, skim soy milk?
i have semi skimmed...wait wtf lol who cares

4. Die in a fire or drown?
drown, fire would be way way way too bad

5. Spend time with your parents or enemies?
parents

6. Take a freezing cold shower alone or a burning hot shower with someone else?
freezing cold shower alone

A N S W E R . T R U T H F U L L Y.

1. Do you like anyone?
don't know

2. Are you in love?
nope

3. Are you a good friend?
i hope so

4. Do you break promises?
unless im forced to, no

5. Are you good with secrets?
well.... lol

6. Have you ever cheated?
nope

7. Do you like more than one person right now?
no

D O . Y O U . P R E F E R.

1. Sun or moon?
moon

2. Winter or Fall?
they can both be good and both be bad

3. left or right?
right

4. 10 acquaintances or two best friends?
two best friends

5. Sunny or rainy?
am i at home or outside?

6. Vanilla ice cream or chocolate ice cream?
chocolate

7. Hanging out with the guy friends or the girl friends?
both at the same time

8. A broken arm or a broken leg?
leg, an arm makes you more helpless i think

A B O U T . Y O U.

1. What time is it?
14.54

2. First Name?
Alex

4. Where do you wanna live?
somewhere interesting

5. How many kids do you want?
2 is more than enough


6. You want to get married?
maybe

8. Are you double jointed?
i dont know, everyone seems to be double jointed somewhere, i no longer know lol

10. Can you cross your eyes?
yesh

11. Do you make your bed daily?
yes

R A N D O M.

1. Which shoe goes on first?
left although im right handed

2. Ever thrown a shoe at someone?
if i have i cant remember

3. Do you twirl your spaghetti or cut it?
twirl and just shove it in my gob

4. Have you ever eaten Spam?
um... that's that gross tin stuff right?

5. Favorite ice cream?
chocolate fudge brownie from ben and jerry;s

6. How many kinds of cereal are in your cabinet?
three i think

7. Do you cook?
i used to more than i do now

8. Current mood?
bored

IN . THE. LAST. 48 HOURS. HAVE. YOU.

1. Bought something?
yep

2.Sang?
yep

3. Been hugged:
yes

4. Felt stupid?
probably lol

5. Missed someone?
no

6. Danced Crazy:
nope wait yes

. S T U F F .

1. Have you ever been searched by the cops?
um... no

2. When's the last time you've been sledding?
ages ago

4. Do you believe in ghosts?
sometimes

1. Honestly, what color is your underwear?
black

2. Honestly, whats on your mind?
let's not go into that now shall we

3. Honestly, what are you doing right now?
typing this thing

5. Honestly, do you think you are attractive?
no but could be much worse

6. Honestly, have you done something bad today?
nope

8. Honestly, are you jealous of someone right now?
no

9. Honestly, what makes you happy most of the time?
music and friends

10. Honestly, do you bite your nails?
no

12. Honestly, have you had an eating disorder?
nope

13. Honestly, do you want to see someone right now?
yes

14. Honestly, do you have a deep dark secret?
no not a deep dark one anyway

15. Honestly, do you have a friend you don't actually like?
perhaps

17. Honestly, are you loyal?
yes

18. Honestly, are you in denial?
no

19. Honestly, who would you wanna be right now?
well, im quite happy being me but someitmes it would be easier being someone else

20. Honestly, do you like someone?
this has been asked alreadt

DIFFERENT EMOTIONS SURVEY

*Anger Section*

1. What do you do when you're mad?
well i picture the person im mad at in my mind.. then i imagine their intestines on fire, their eyes being gouged out, their legs slowly being chopped off, pulling out their tongue...

2. What's the worst thing you've done when you were mad?
hurt people physically
  • Mood: Daily Needs
  • Watching: the screen
  • Eating: chocolate

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconevilduckie227:
thanks for the fav ^^
Reply
:iconendofallbeginnings:
Thanks for the fave miss
Reply
:iconreturntowaldenpond:
ReturnToWaldenPond Apr 22, 2008
Thanks for the fav! =o)
Reply
:icon2face-tattoo:
2Face-Tattoo Apr 20, 2008  Professional General Artist
Thank you for the :+fav: or :+devwatch:,
or your comment to my Tattoo Art-Designs & Photos :gallery:!!!

Please watch our brand :new: Myspace Site [link] 8-)
or [link] Homepage 8-)
Reply
:iconmissheroin:
Ty so much for the favorite ^_^:aww:
:hug:
Reply
:icondead-skin-on-trial:
thank you so much for the fav on "sewn together", it means a hell of a lot to me!! :hug: xxx
Reply
:iconx8x-utterfly-x8x:
x8x-Utterfly-x8x Apr 23, 2007  Hobbyist Digital Artist
:aww: Thank you for the watch :hug:
Reply
:iconyuujakumi:
Yuujakumi Feb 11, 2007
Just dropping by to say thank you for the :+fav: on I Love You. :)
Reply
:iconpat-pato-pat:
:spotlight-left: Happy birthday! :spotlight-right:

:boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing: :boing:
Reply
:iconinga-80:
inga-80 Nov 29, 2006  Hobbyist Photographer
Thnx for the fav! :heart:
Reply
Add a Comment: